Škoda Auto: průzkum spokojenosti obchodních partnerů

Škoda Auto: průzkum spokojenosti obchodních partnerů

v číslech

180

hlasujících

18

hlasovacích dní

periodické šetření

POUŽITÁ ŘEŠENÍ:

Být partnerem Škoda Auto má být výjimečné

Škoda Auto má v České republice téměř 400 rozličných obchodních partnerů. Aby automobilka dokázala porozumět potřebám jejich dealerů, zpracováváme společně se Škoda auto průzkum spokojenosti. První šetření proběhlo v roce 2016 a druhé následovalo v roce 2021. Průzkum se zaměřil na oblasti podpory od Škoda Auto poskytované autorizovaným partnerům a spokojenost s partnerstvím.

Jak průzkum probíhal? 

Metoda CAWI byla vybrána zejména z toho důvodu, že síť partnerů Škoda Auto se nachází po celé republice. Online dotazník byl jednoduše distribuován skrze e-mailové kontakty. Pro vstup do dotazníkového šetření byl vyžadován unikátní PIN kód. Tímto se zajistilo, že do něj mohli vstoupit pouze oprávnění hlasující. Zároveň pro distributory byla zajištěna anonymita odpovědí. Z celkového počtu 390 oslovených obchodních partnerů dosahovala účast 46 %.

Díky plusovým a minusovým hlasům získala Škoda Auto jednoduchý přehled o oblastech, které distributoři vnímají jako skvělé, kontroverzní, nebo problematické. Jelikož respondenti dostali k dispozici pouze vybraný počet hlasů, firma může určit správné priority, jaké problémy je potřeba řešit nejdříve. Intuitivní řešení je také snadno dostupné z internetového prohlížeče bez nutnosti instalovat další software a možné vyřídit na jakémkoliv zařízení, navíc je zadání snadno pochopitelné pro respondenty, protože nemusí odpovídat na krkolomné otázky a vybírat z vágních formulací, které jsou známy z běžných marketingových průzkumů.

Nastavení otázek, počet rozdaných hlasů a následná analýza výsledků byla taktéž důležitou součástí práce našich konzultantů. Díky těmto výsledkům může vedení firmy dělat informovaná rozhodnutí. Průzkum je navíc časově i nákladově efektivní.

Licence na platformu Decision 21 vám zajistí nástroj pro všechny vaše otázky

Na přelomu srpna a září také 2016 proběhl průzkum na téma „Měla by ŠKODA AUTO ČR podporovat akce s historickými vozy?“. Během 18 dní hlasování se zúčastnilo 55 hlasujících ze 129 oslovených obchodních partnerů. Účast byla tedy 43 %. Anonymní zabezpečené hlasování probíhalo on-line. Výsledky hlasování z důvodu jeho interního charakteru nezveřejňujeme.

Chcete zapojit občany a budovat lepší města a obce pro život?

kontaktujte nás

Přečtěte si další příběhy